chaffisleffe : 3-1 Sveningsson är MoDos målskytt.
Inlägg: 2364217
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
Hoppas ni såg 3-1 målet, det skrevs historia i Umeå. En egenfostrad lövenspelare som gått genom deras juniorlag fick spela och målade.
Det var snyggt klapp-klapp spel vid 3-1.
Hoppas ni såg 3-1 målet, det skrevs historia i Umeå. En egenfostrad lövenspelare som gått genom deras juniorlag fick spela och målade.
Det var snyggt klapp-klapp spel vid 3-1.
+ 5