+ 1
Inlägg: 2364253
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: försvarsspelet uselt ikväll vi blir frånåkta i 2 mot 1 med mål som följd
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tre helt bortgivna på kontringar, visst att det är försäsong men jobba hem..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ingman ser väldigt rostig ut. Tur att det bara är andra försäsongsmatchen. Men inte mycket som imponerar just nu
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Berg hade väl en känning mot SAIK och klev av, så det är väl en ren säkerhetsåtgärd där.
OP vet jag inte, men antar att man vill lufta juniorer i en "riktig" match och inte bara mot Hudik så man får se vart de står.
Berg hade väl en känning mot SAIK och klev av, så det är väl en ren säkerhetsåtgärd där.
OP vet jag inte, men antar att man vill lufta juniorer i en "riktig" match och inte bara mot Hudik så man får se vart de står.
Jag tycker att det ser bra ut när vi får upp tempot och jag tror att det blir ett vapen i vinter då vi fått in mer än förra säsongen.
Sedan undrar man varför OP och Berg just vilar idag. Vill man inte ha en holmgång där Lövens alla fulspelare går bananas?