Inlägg: 2364752
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag fastnade för att han fick igenom ett rätt farligt skott igår när det såg ut som att han var borttäckt utöver över det en 2-3 passningar som ledde till kvalificerad lägen. Inte många som har den förmågan.
Jag fastnade för att han fick igenom ett rätt farligt skott igår när det såg ut som att han var borttäckt utöver över det en 2-3 passningar som ledde till kvalificerad lägen. Inte många som har den förmågan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Är väl nästan mer regel än undantag att de mer etablerade spetsspelarna är rätt osynliga på försäsongen.
Eller att vissa som alltid kör 100 procent, vissa juniorer etc ser hur heta utvsom helst men för att sen när det väl gäller försvinna helt.
Vet inte hur många försäsonger som Emil Berglund var skyttekung i Timrå till exempel.
Eller att vissa som alltid kör 100 procent, vissa juniorer etc ser hur heta utvsom helst men för att sen när det väl gäller försvinna helt.
Vet inte hur många försäsonger som Emil Berglund var skyttekung i Timrå till exempel.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Marenis kanske gjort en Dahlroth i sommar såg lite seg ut, får hoppas det lossnar inom 8-10 matcher.
Samtidigt hade han bäst målsnitt i hela ligan inklusive Forsberg, så visst ska man kunna ha förväntningar. (Förresten var väl aldrig Forsberg särskilt framträdande spelmässigt öht, men mål gjorde han)