Inlägg: 2365589
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Mario var klar för Djurgården innan dom ramlade ur Shl men valde att inte hänga på ner så med det sagt så kommer han inte nöja sig att spela i As oavsett.
Har han verkligen sån stark koppling till DIF eller MoDo att han skulle spela "under sin nivå"?