Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hank: Kan diskuteras, men hon är liksom alla 'TV4-profiler' oerhört jobbig att lyssna på. Inbördes beundran i kubik är kanalens motto. Apropå ingenting då...