+ 1
Inlägg: 2367606
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Halbgewachs alltså… Äntligen ett namn som blir lätt att säga på fyllan!🥴
+ 8
Det enda negativa är väl att han kan vara lite omogen.
När han tom heter halvt uppvuxen i efternamn tänkte jag.