+ 2
Inlägg: 2367964
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja, håller med. Det känns inte som att "oskyldig tills motsatsen är bevisad" gäller längre. Givetvis ska inte MoDo straffa spelare för sådant som [eventuellt] inträffade långt innan spelaren kom till klubben innan en dom har kommit.
+ 4
Ingen tror att någon klubb stöder våld trakasserier etc, önskar att det fanns plats för en litet längre diskussion här om vi som klubb verkligen skall straffa spelaren extra.