Inlägg: 2369477
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Nej har svårt att tro det med tanke på källan men som sagt något kan ju gått snett i slutskedet av förhandlingen.
Möjligen att Växjo lade sig i då...
Möjligen att Växjo lade sig i då...
+ 1
Lugn det är inte säkert att du har fel..... än!