+ 7
Inlägg: 2369578
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: gråt inte över spilld mjölk. Tycker han ser ganska medioker ut. Känns som en tredjeline med powerplay skicklighet som bäst. Tror han får problem defensivt i SHL. Tas nog in för att täcka skador inledningsvis sedan får vi se vilken nivå han håller.
+ 2
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Säger som Thorleifs
' Gråt inga tårar mer för min skull'
Du har aldrig varit mer populär än du är nu, kul att några rykten florerar, oavsett facit
' Gråt inga tårar mer för min skull'
Du har aldrig varit mer populär än du är nu, kul att några rykten florerar, oavsett facit
+ 7
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: som sagt, källan kan ju haft helt rätt. Men har ju hänt förr att spelare i princip vänt på flyget och liknande.
Tydligen inte då, ridå!
Ska nog inte ta ut något i förskott i framtiden, oavsett källa, faan vad trist :-(