Inlägg: 2369846
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: svinbra gjort av ALLEHANDA att gå ut o skriva att han var aktuell. Växjö behöver ju knappt ha en sportchef när andra gör jobbet åt dom. Snacka om piss att vara andra sorteringen, skadat gods som Robert Gustafssons karaktär i Torsk på Tallinn sa.
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Han hade verkligen ett udda efternamn, Halvvuxen. Försöker Växjö sig på en GIF Sundsvall, värva roliga namn så löser sig resten?
Sexton och Halbgewachs känns svagt i förhållande till Corona, Lasso och Makrillos.
Sexton och Halbgewachs känns svagt i förhållande till Corona, Lasso och Makrillos.
+ 2
Ja ja Livet som MoDo it
Nya tag