+ 12
Inlägg: 2369851
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Jag tror att 99% av alla spelare från topplagen i div 1 till SHL har allsvenska sportcheferna koll på vilka som kommer spela vart ganska tidigt. Tror inte att någon agent erbjuder spelare till löven eller Modo men inte den andra, om inte spelaren redan spelat i klubben eller har annan anknytning. Tror agenterna pratar med alla toppklubbar sedan gör spelaren sitt val när avtalen är på bordet.
+ 2
Sv: Silly season
KB:
Jag är lugn. Detta var Hinkens rökridå för att locka fram de sista SHL klubbarna som hade en plats att fylla.
Han sitter nu och myser när allt gick enligt plan. Sedan värvar han en stor och stark rightare som är det vi saknar. Han hade aldrig en tanke på att värva Jayden.
På Torsdag landar Kaut istället.
Jag är lugn. Detta var Hinkens rökridå för att locka fram de sista SHL klubbarna som hade en plats att fylla.
Han sitter nu och myser när allt gick enligt plan. Sedan värvar han en stor och stark rightare som är det vi saknar. Han hade aldrig en tanke på att värva Jayden.
På Torsdag landar Kaut istället.
+ 11
Hade det varit typ en Fredrik Olofsson värvning så kanske det hade varit en grej att hacka på.