+ 1
Inlägg: 2369871
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein: Håller med, nuvarande säsong är redan monumentalt usel. Sparka alla och satsa på topplag nästa säsong.
Det enda jag har olik åsikt om är Getingehov. Tror den globala uppvärmningen ställer till att vi knappast får spela där framledes
Det enda jag har olik åsikt om är Getingehov. Tror den globala uppvärmningen ställer till att vi knappast får spela där framledes
+ 2
Sv: Silly season
Frontschwein: det är faktiskt ganska imponerande, jag fattar inte hur du lyckas vara så nattsvart negativ redan innan första nedsläpp
+ 3
Sv: Silly season
Frontschwein: Allvarligt talat , hur tror du vi skall kunna konkurrera med ett ev topp lag i SHL om dom lägger ett bud på samma kille som Gradin har visat intresse för.
Dom har både pengar och att SPELA I SHL på deras bord att lägga fram jämfört med oss !!
Då måste jag ha missat , men inte jag direkt om Gradin ha surrat utåt om denna spelare precis.
Dom har både pengar och att SPELA I SHL på deras bord att lägga fram jämfört med oss !!
Då måste jag ha missat , men inte jag direkt om Gradin ha surrat utåt om denna spelare precis.
+ 8
Luktar dvdscouting ala freddan och konstigt nog faller vi alltid på målsnöret.
Kanske läge att sluta leva på gammal slogan och meriter och acceptera att vi är bottenvalet jämnt.
Pinsamt nog har vi en genant stor arena.
Sälj skiten och köp spelare för toppen istället. .
Ser hellre dominant hockey på getinghov än förnedring i pepsicenterkopian.