Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9037}: Härligt att höra, kanske dags att växa upp lite och njuta av att ni vann ikväll än att gå in på andra böcker och häckla andra, som du skrev att Rytter gjorde

lite dubbelmoral / hyckleri ifrån din sida