+ 1
Inlägg: 2375679
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Det där skulle vara en värvning som verkligen spetsar till vårt lag offensivt. Storlek, fart, högerskytt, målgörare precis vad vi behöver.
Med honom skulle vi kunna mönstra tre riktigt vassa offensiva enheter.
KÖP!
Det där skulle vara en värvning som verkligen spetsar till vårt lag offensivt. Storlek, fart, högerskytt, målgörare precis vad vi behöver.
Med honom skulle vi kunna mönstra tre riktigt vassa offensiva enheter.
KÖP!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skulle Nicklas Danielsson vara en dum värvning? Han gjorde ju ändå 17p i SHL ifjol och skulle ju vara guld i pp där han skulle bomba in rejält med kassar. Även bra på skridskorna, stor och stark, rightare och har varit relativt skadefri så nog tänker jag att han skulle kunna prestera bra på en kant hos oss?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Är han aktuell eller har det börjat snackas om att MoDo är intresserade?
Är han aktuell eller har det börjat snackas om att MoDo är intresserade?
Länk till Zakke