Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Känns väl spontant som en spelare som borde kunna sikta på SHL, men får vi honom så är det väl en check i de flesta boxar... Jag tror dock inte vi ska hoppas på för mycket.