Inlägg: 2375901
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ringde upp Allente och såg först under samtalet att din länk gällde streaming(har ju bonn-bredband, men blev så lycklig när jag läste om erbjudandet så streaming försvann bland glädjetårarna), men höll god ton, så fick ner mitt nya avtal med 100 kronor i månaden, så ska lägga minst 400 på att köpa nåt onödigt på Modo-shopen, så alla blir nöjda. Kan pynta till KB65 också om jag får köpa en matchtröja :) Nu är det hög tid att läsa Aftonbladets Temanummer om allsvenskan och lämna in tipset till JFK. Bråda dagar som supporter minsann
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Missade detta när jag köpte säsongens cmore för några dagar sedan. . Nu ska man få veta vad ångerrätt innebär. Återkommer i ärendet, givetvis ska man gynna MoDo!!
+ 5
www.cmore.se/kampanj/modo
Lite bättre pris och stöttar MoDo.