+ 2
Inlägg: 2376234
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Får Vigge någon minut mindre och HV plockar in en till så tror jag han ”e klar”. Men samtidigt så tror jag HV71 behöver några matcher för att växa in i det.
Får Vigge någon minut mindre och HV plockar in en till så tror jag han ”e klar”. Men samtidigt så tror jag HV71 behöver några matcher för att växa in i det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja Sam kan man förstå att han ger SHL en chans, han var trots allt helt dominant i HA. Spelare som Theo och Strömgren kan ha sabbat mycket av sina karriärer eller i alla fall fördröjt den en bit pga. konstiga val.
Sam är nog knappast nöjd att lira i fjärde med Davidsson och Lindbäck. Kom tillbaka och led en kedja hos oss istället.
Ja Sam kan man förstå att han ger SHL en chans, han var trots allt helt dominant i HA. Spelare som Theo och Strömgren kan ha sabbat mycket av sina karriärer eller i alla fall fördröjt den en bit pga. konstiga val.
Sam är nog knappast nöjd att lira i fjärde med Davidsson och Lindbäck. Kom tillbaka och led en kedja hos oss istället.
+ 6
Framförallt tycker jag att det är så trist att Theo satt sig i den här situationen.