Inlägg: 2376595
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Undrar om det inte blir oerhört jobbigt för Löven att sakna Fredric Andersson nästan hela hösten. Inte för att han som spelare är dominant, utan för att jag tror att han är oerhört viktig för att hålla ihop gruppen. Det är väldigt många nordamerikaner som generellt är mer egoistiska än svenskar. (Är det något vi är kända för är att vi är väldigt bra lagspelare).
Hur blir det om Löven får en tuff start? Blir det samma storm som mot Wallsson då?
Hur blir det om Löven får en tuff start? Blir det samma storm som mot Wallsson då?
+ 2
Och där fick vi veta, via nya mediakuben, att Gudlevskis har Robbie Williams "Let me entertain you" som introlåt.