+ 2
Inlägg: 2376769
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kontinuitet är någonting som underskattas grovt idag. Folk brukar känner generellt inte ha tålamod eller så kort koncentrationspann att man bara vill ha nytt hela tiden. Så nytt överskattas ofta känns det som. Men det är fortfarande människor som spelar och människor som känner varandra och är bekväma med varann är i regel oftast fördelaktigt. Utveckling tillsammans når ofta större mål en en stor utveckling av en individ. Bortsett från individuella sporter då :D
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det var exakt samma snack om löven förra året, att dom inte skulle få ihop gruppen osv. Dom toppade formen 5-6 omgångar innan slutspelet och sen pressade dom på riktigt HV i finalen. Trygga, hemmastarka MoDo hade aldrig gjort det!
Ser hellre MoDo göra något liknande som löven istället för att komma 2a i serien för att man aldrig förlorar två matcher på raken.
Det var exakt samma snack om löven förra året, att dom inte skulle få ihop gruppen osv. Dom toppade formen 5-6 omgångar innan slutspelet och sen pressade dom på riktigt HV i finalen. Trygga, hemmastarka MoDo hade aldrig gjort det!
Ser hellre MoDo göra något liknande som löven istället för att komma 2a i serien för att man aldrig förlorar två matcher på raken.
+ 2
Framförallt tror jag att de kommer att vara lite som de varit på slutet. Mycket upp och ned. När de spelar bra kan de säkert vara seriens bästa lag, men det kommer säkert perioder när de har rejäla dippar.
Vi kom tvåa förra året för att vi aldrig förlorade två matcher på raken, inte för vår topp. Det var liksom skillnaden mot Löven.