Offside-Lennart: Du borde också byta lag :)
Inlägg: 2376844
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Nej du , jag har det bra med HV71.
Ganska kul att läsa inne på detta forum om hur löven pressade oss osv och att dom var bättre än oss enligt Löven :d
Kommer bli en hejdundrans serie i både HA och SHL i år
Lycka till MoDo i år
Ganska kul att läsa inne på detta forum om hur löven pressade oss osv och att dom var bättre än oss enligt Löven :d
Kommer bli en hejdundrans serie i både HA och SHL i år
Lycka till MoDo i år
+ 3