Offside-Lennart: Är väl ingen som hävdar att Löven var bättre än er? Ni var spelmässigt överlägsna. Men du kan ju inte förneka att vi pressade er? Vi var två övertidsförluster från SHL.
Inlägg: 2376854
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mightyquinn: Jodu det är rätt många löven anhängare som berättade om hur ni var bättre än oss :p eller Hur " domarna " vann åt oss
+ 2