Ingen bra start för HV71
Inlägg: 2382138
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Big Sam gör det bra, så honom lär vi inte få hem igen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Ikapp nu. 0 poäng från Vigenault, men har varit inne på ett mål framåt i alla fall (och två bakåt). Karlkvist har haft lite lekstuga med sina två finska vänner.
Jobbigare för Timrå som ligger under med 1-4...
Jobbigare för Timrå som ligger under med 1-4...
+ 2