+ 2
Inlägg: 2382803
Svarskommentarer
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
{5647}: Var väl egentligen bara en kommentar som menar att vi inte är särskilt bra? Både bloggen och många andra lyfter fram oss som skickliga.
Direkt från bloggen:
”Det var tyvärr en kopia av hemmamatcherna mot MoDo ifjol. Gästerna var klart bättre i alla aspekter av spelet och spelade stabilt och smart, ungefär som ett SHL-lag.”
Direkt från bloggen:
”Det var tyvärr en kopia av hemmamatcherna mot MoDo ifjol. Gästerna var klart bättre i alla aspekter av spelet och spelade stabilt och smart, ungefär som ett SHL-lag.”
+ 4
vikfancentral.se/ska-vi-se-1-7-da-modo-med-karlin-pa-alla-plan-ater-skapade-ut-vik-med-paananen-som-en-isolerad-handelse-eller-nagot-annat-det-ar-den-stora-fragan/