+ 9
Inlägg: 2383826
Svarskommentarer
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
Tarasov: Ja, känns inte bra alls. Dock har vi lite norrsken i Götaland nu, ska ut o kika igen
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
Tarasov: Japp. Det är väldigt svårt att förhålla sig till en verklighet där de två inte är negativa. Jag förväntar mig att det går helt åt h-vete framöver. Det är nästan som när Wennerholm jinxar sönder ett lag.
+ 2
Man blir nervös av att Frontis och Ztorken är positiva