Inlägg: 2383887
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Har funderat över om MoDo kanske ska göra samma drag som Hv71 gjorde förra säsongen?
Ringa till Västervik och kolla om man kan få loss Marcus Vela, en riktigt bra rightare som nog skulle gått in bra i förstakedjan.
Ringa till Västervik och kolla om man kan få loss Marcus Vela, en riktigt bra rightare som nog skulle gått in bra i förstakedjan.
+ 1
Med tanke på att Tex operation har diskuterats och skjutits upp sedan slutspelet i våras, har nog Hinken och Karlin hunnit tänka över målvaktssituationen flertalet gånger. Jag skulle gissa att de har vägt sina möjligheter och planerat därefter under en längre tid