+ 1
Inlägg: 2383920
Svarskommentarer
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
{5647}: Så Zetterberg skyller alltså på "otur" gällande storförlusterna mot oss förra, samt denna säsong? Låter mer som att han försöker rädda sitt jobb än att faktiskt ge en vettig förklaring.
+ 1
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
{5647}:
Han låter som en politiker som försvarar sin politik.
Irriterar mig på ett uttryck som han och många andra använder: "jag tycker nånstans att".. eller "jag tänker nånstans att"..
Han låter som en politiker som försvarar sin politik.
Irriterar mig på ett uttryck som han och många andra använder: "jag tycker nånstans att".. eller "jag tänker nånstans att"..
+ 2
Sv: Västerås - MoDo 2022-10-01
{5647}: Starkt ledarskap där. Hoppas han fortsätter resonera så, då slipper vi fundera så mycket på VIK även framöver.
+ 12
Där har vi en kommentar från Patrik Zetterberg, sportchef i Västerås. Han verkar inte anse att MoDo var särskilt bra, utan det var VIK som slarvade. Dessutom hade VIK otur, för hade man satt friläget vid 0-1 skulle det blivit en annan match. Att MoDo är ett boogey-team håller han heller inte med om då han tycker att de borde vunnit båda bortamatcherna mot oss ifjol.