Inlägg: 2388461
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Har vi fått något svar på varför ljudet från tv-sändningarna är så katastrofalt uselt? Jättehög röst från kommentator men lågt och dovt ljud inifrån arenan. Låter som att det är 15 pers på plats. Drar ner tv-upplevelsen väldigt mycket. Har Modo försökt göra något åt detta?
+ 12
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Robin Ztorken L: Vad ni gnäller. Lite avgörande puclar som inte studsat vår väg men vi bor i deras zon
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Robin Ztorken L: Det var svagt mot Mora, det blev svagare mot Löven och frågan är om det inte blivit ännu lite sämre i denna match eller luras man av att det är stendött på läktarna och ett mediokert motståndarlag ?
+ 1
Slött och oengagerad därefter..
Nu måste dom vakna och göra jobbet