+ 3
Inlägg: 2388516
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
{9233}: Dessutom en av alla dessa amatörer som tror det är radiosändning. Har man inget vettigt att säga kan man hålla käften några sekunder.
Dessutom, vi ska väl inte låta Glader le ikväll, sluta plottra och VINN!!!! Hur svårt ska det vara?
Dessutom, vi ska väl inte låta Glader le ikväll, sluta plottra och VINN!!!! Hur svårt ska det vara?
+ 2
Haha, har de lånat in någon pensionär för att kommentera matchen? Stör mig även att han uttalar Tingsryd "Tingssss...Ryyyd".