Rytter: Med Kaut o Zukov i ett hypotetiskt lag skulle han få tillbringa tid längre ner i hierarkin, i tredje som du skrev. Tror han är för dyr och obekväm att ha i en tredje-lina, han behöver nog vara i topp2-linorna
Inlägg: 2388600
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
{9742}: Håller honom högre än Aagaard och Svenningsson. Skulle lätt ha honom i andra med Zykov I sådana fall.