+ 8
Inlägg: 2388738
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Robin Ztorken L: undrar om p2 kommer bli den riktiga nöten att knäcka. Nackdelen med en sån bra start, eller kanske utmaningen, tror jag är att alla lag taggar till extra. Alla vill få skalpen. Man scoutar extra. Tar det extra skäret osv.
Sv: MoDo - Tingsryd 22-10-12!
Robin Ztorken L: Grisen Gath och hans grisgäng är en formidabel motståndare. Hoppas vi kan få fram lite slutspelsstämning på fredag.
+ 7
Det blir en fin värdemätare mot tabelltvåan, ett jobbigt lag att möta.
Hoppas att man visar viljan i denna fight!