{5647}: Både Nubben och Tommy öser väl beröm över honom. Lär vara förhållandevis billig också. Nä, det är verkligen inte troligt att de släpper honom hur det än ser ut.
Inlägg: 2389463
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Sedan får vi se om Dalton är kvar hela säsongen.
Men, Niederbach år jag orolig för.
Men, Niederbach år jag orolig för.
+ 1
Sv: Silly season
KB: Vigneault själv säger att han kommer kämpa på och ta vilken roll han får, även om han siktar högst.