Inlägg: 2390124
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 2022-10-14
Robin Ztorken L:
Ja det måste bli bättre helt klart. Fördelen är att detta borde vara enklare att rätta till och att vi har en hel serie på oss att göra detta.
Värre vore det ifall spelsystemet inte fungerade och motståndarna dominerade oss i 5 mot 5 istället för tvärtom.
Men med de spelare vi har i truppen tror jag BP kommer lösa sig. Det är just nu en stor del självförtroende problem.
Vi skulle behöva 100% BP i någon/några matcher för att få lite självförtroende.
Ja det måste bli bättre helt klart. Fördelen är att detta borde vara enklare att rätta till och att vi har en hel serie på oss att göra detta.
Värre vore det ifall spelsystemet inte fungerade och motståndarna dominerade oss i 5 mot 5 istället för tvärtom.
Men med de spelare vi har i truppen tror jag BP kommer lösa sig. Det är just nu en stor del självförtroende problem.
Vi skulle behöva 100% BP i någon/några matcher för att få lite självförtroende.
+ 3
I övrigt var det en fantastiskt bra insats