dempa: så tifot i ö-vik handlar om bråket i Stockholm? Okej då vet vi.....
Inlägg: 2394150
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Bössa68: Gissar att det har att göra med att rätt många i Modo-klacken håller på Bajen, om jag inte minns fel, och lär väl därför tycka det är lite kul att håna AIK
+ 1