+ 1
Inlägg: 2395816
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Trilske: Det duger inte med 7-1 mot VIK?
Ja, jag vet de ligger 10a nu men det berömda att tabellen inte ljuger m, stämmer knappast just nu. Sjukt haltande på sina håll och de kan lika gärna ligga på en stabil tredje plats när de spelat alla matcher. På samma sätt som att Löven förmodligen ligger på plats 5-6 just nu egentligen.
Ja, jag vet de ligger 10a nu men det berömda att tabellen inte ljuger m, stämmer knappast just nu. Sjukt haltande på sina håll och de kan lika gärna ligga på en stabil tredje plats när de spelat alla matcher. På samma sätt som att Löven förmodligen ligger på plats 5-6 just nu egentligen.
+ 2
Sv: Silly season
Trilske: I slutspelet ser jag gärna mer av den hockey Karlin förknippades med under VVIK-tiden. Chocka Löven exempelvis genom att backa hem och hugg på kontringar istället, de verkar ju ha stora problem med såna lag.
Blir sjukt spännande att se hur vi tar oss an exempelvis Djurgården(första matchen efter uppehållet)
Blir sjukt spännande att se hur vi tar oss an exempelvis Djurgården(första matchen efter uppehållet)
+ 6
Räknar dock inte med att få in något superspännande namn på mv-sidan, i dagsläget hade jag jublat över att få in en Axel Brage-typ som har både rutin och erfarenhet av ligan, en stabil värvning på allsvensk nivå liksom.
Riktigt trist med Tex, enskilt största anledningen till att vi knep andraplatsen ifjol.