+ 2
Inlägg: 2395837
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Trilske: Jag tycker att vi skapade riktigt mycket mot BIK. 13-4 i skott, men ändå brände vi mängder av hyggliga chanser för vi missade mål och sköt i täck. Det långt ifrån en tillfällighet att vi gjort i särklass mest mål. Inget lag har ens i närheten av lika varierat och passningsdrivet anfallsspel.
Jag kan vara besviken på att vi ofta passar bort för bra chanser för att inte avsluta, något vi måste våga göra i slutspelet när vi får mindre tid på oss.
Jag kan vara besviken på att vi ofta passar bort för bra chanser för att inte avsluta, något vi måste våga göra i slutspelet när vi får mindre tid på oss.
+ 2
Sen har jag väl bik-matchen relativt färskt i minne där vi är sinnessjukt spelförande men inte så att vi vaskar fram speciellt heta målchanser. I slutändan en studspuck som gör att vi leder med 1-0.