Inlägg: 2397205
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske:
Ja han lirade väl dessutom i andraligan. Där han ligger rätt långt ner i poängligan efter storheter som Francis perron och Sebastian Bengtsson.
Ja han lirade väl dessutom i andraligan. Där han ligger rätt långt ner i poängligan efter storheter som Francis perron och Sebastian Bengtsson.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: alright, du hade kött på benen det gillar jag! 👍
Konstigt att han lirade i ANDRALIGAN i Schweiz. Borde han inte kunnat spela i högsta utan problem?
Konstigt att han lirade i ANDRALIGAN i Schweiz. Borde han inte kunnat spela i högsta utan problem?
+ 1
Han nämnde att han "behöver pressen" och att den "är bra för mig". Klasen behövde nog en morot.
Saker och ting verkar ha gått i stiltje för den gode Klasen, är kanske lätt att bli bekväm där nere i Schweiz. Om man bortser från från familjesituationen...