Tarasov: Håller med, men känns som han saknar tempo i kroppen.
Inlägg: 2397297
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Idbyn: Återigen en svag andra period, 17-6 i skott till Västervik, det positiva är att vi inte förlorade den.
Varför är vi så svaga i andra? Är det så enkelt att det är längre till båsen, och vi har dålig kondis? För det är ju lika långt till båset för motståndarna.
Gudlevskis ser riktigt stabil ut i kassen ikväll, fortsätt så.
Varför är vi så svaga i andra? Är det så enkelt att det är längre till båsen, och vi har dålig kondis? För det är ju lika långt till båset för motståndarna.
Gudlevskis ser riktigt stabil ut i kassen ikväll, fortsätt så.
+ 1