+ 1
Inlägg: 2397311
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Robin Ztorken L: Lugn och fin nu Ztorken!
Södergran har knappt spelat någon hockey dom två senaste säsongerna, efter enorma skadeproblem. Honom får vi helt enkelt ha tålamod med.
Och Marenis är ingen felrekrytering, dock verkar ju killen totalt ha skitit i att köra försäsongsträning. Han kommer att växa.
Södergran har knappt spelat någon hockey dom två senaste säsongerna, efter enorma skadeproblem. Honom får vi helt enkelt ha tålamod med.
Och Marenis är ingen felrekrytering, dock verkar ju killen totalt ha skitit i att köra försäsongsträning. Han kommer att växa.
+ 8
Vi måste ersätra dom två snarast och Hästen kanskeär sugna på Marenis igen Södergran får vi nog dras med, tror ingen klubb vill ta honom.
.