KB: Lite trist att Mora vann....
Inlägg: 2397389
Svarskommentarer
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Såg ni Skellefteås målvakt innan, han sover nog dåligt resten av månaden ut…..
(Släpper in en puck mellan skydden, en puck som knappt har styrfart framåt typ)
(Släpper in en puck mellan skydden, en puck som knappt har styrfart framåt typ)