+ 2
Inlägg: 2397524
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: spelare för spelare tycker jag ändå riktigt stark. Men absolut, har man bara staplat på hög kan det ju sluta hur som helst vilket absolut talar för magplask
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Tycker de saknar lite bredd på fw sidan, men målvakterna är över förväntan hittills iaf.
Tycker de saknar lite bredd på fw sidan, men målvakterna är över förväntan hittills iaf.
Mer att han staplat spelare med Djurgården-anknytning på hög och hoppas det ska bli bra.