Bad_Brett: Jag är så less på vår PP2 uppställning, det händer exakt ingenting när dom är inne, kan inte Theo och Nordin få chansen i PP, kan ju inte bli sämre med dom två.
Inlägg: 2398951
Svarskommentarer
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Vikingen: Tycker det är dags att flytta lite på hela andra kedjan dock. 12e oktober var senaste dom gjorde mål i 5mot5... Detta ska alltså vara en ledande kedja i laget men har varit helt mediokert ett bra tag nu.
+ 2