+ 2
Inlägg: 2398973
Svarskommentarer
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
MorganaLefaey: Herregud, tänk om det blir 1p! Jag är fortfarande gigantisk sur-Jämte och folk får döma ut mig. Det är ett fritt land...
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
MorganaLefaey: Psykologiskt viktigt eller vad?!
Nygren räddar oss kvar i matchen, och kvittering direkt efter.
Kör över dom här jävla republikanerna nu!
Nygren räddar oss kvar i matchen, och kvittering direkt efter.
Kör över dom här jävla republikanerna nu!
+ 1
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
MorganaLefaey: Ojoj! Ja, det gick nästan åt helv... nyss, men nu är vi med i matchen ändå.
+ 2
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
MorganaLefaey: Woods!! Assisterad Nygren!!!! Om mina ögon inte såg fel.
Även fast det ser lite speedigare ut.
Tycker de ska våga ändra lite.
Kör marenis o OP med AP, Aagaard med 2a, Södergran i 1a. Och resten i 4e.
Sen kan jag tycka man borde släppa av alla spelare 7-8km hemifrån när de nu åker hem. Då lär de sig att det kanske är värt att ta i.