Robin Ztorken L: Detta kan vara den sämsta perioden i år försvarsmässigt av både backar och forwards
Inlägg: 2403515
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Håller med och fimpa dansken ur första, han bidrar med absolut noll, oduglig.
Sorgligt att vår bästa spelare är vår andremålvakt, det säger en del hur oengagerad våra spelare är.
Varför kan inte Karlin få liv i skiten, har spelarna slutat lyssna?
Detta är femte matchen i rad vi låtit det se ut så här.
Bedrövligt!
Sorgligt att vår bästa spelare är vår andremålvakt, det säger en del hur oengagerad våra spelare är.
Varför kan inte Karlin få liv i skiten, har spelarna slutat lyssna?
Detta är femte matchen i rad vi låtit det se ut så här.
Bedrövligt!
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: alltså seriöst är detta ett blivande shl lag? Mot almtuna,sämst ever å vi lägger oss ...
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Jan-Erik : Tycker vi borde sparka den där Mannberg. Helt oduglig!!!!!!!!
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Man börjar bli less på våra toppspelaren attityd mot bottenlagen. Orkar ju inte ens ta ett skott. Får hoppas 3,4 kedjorna fixar 3p
+ 1