+ 11
Inlägg: 2403660
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{5647}:
Det är uppenbart att domarna tittar mera på Rahimi i år än tidigare år, han fick t.o.m. påföljder efter en match för ”filmning”, det bådar lite bättre inför ett slutspel om domarna kan hålla nivån förstås,
En viss import från Luleå har iofs också visat upp att han också kan ”ramla omkull” när det behövs, underbart att man inte vill låta det gå så långt som det har gått inom fotbollen…
Det är uppenbart att domarna tittar mera på Rahimi i år än tidigare år, han fick t.o.m. påföljder efter en match för ”filmning”, det bådar lite bättre inför ett slutspel om domarna kan hålla nivån förstås,
En viss import från Luleå har iofs också visat upp att han också kan ”ramla omkull” när det behövs, underbart att man inte vill låta det gå så långt som det har gått inom fotbollen…
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{5647}: lite kul när du, kungen av att gnälla på domarna,kommenterar hur andra fans kommenterar domarinsatsen😀men det var faktiskt löven själva som klantade bort den här matchen inte domarna
+ 6
Löven hade fyra mer utvisningar än KIK, varav en var för too many players. Vi hade två fler än Almtuna och inte ett ord hos oss.
Men, problemet var väl att gullegrisen Rahimi fick två tvåor och det retar väl mest. Båda för tripping:)