+ 2
Inlägg: 2403663
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Pekka Arbelius: Jag tror att vi är mer förberedda än förra säsongen när mycket var nytt men räcker det? Tror tyvärr inte det. Vi behöver förstärka och framförallt förstärka rätt. Är dock rädd att Hinken kommer gå på typ någon som Halbgewachs. För det är inte vad det här laget behöver.
+ 1
För mig är det viktiga att vi är redo för ett slutspel som kommer bli oerhört tufft. Är vi redo mentalt för matcher i Södertälje, Kristianstad, Umeå och framförallt Stockholm? I dagsläget absolut inte. Kanske August Berg och Adam Pettersson men för övrigt är vi lika naiva som ifjol och det är därför Karlin är lika gubbsur som mig 😃