Gavelo: Domarna kommer göra allt för att få tillbaka DIF till shl iaf, bara så ni vet det :) kommer se ut såhär varje match
Inlägg: 2405221
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Vi alla hoppas att alla i domarkåren får enorm klåda i arslet och att man har lite för korta armar för att kunna klia sig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}: Pinsama domare mellan Västervik och Djurgården. Djurgården får pp för minsta lilla
+ 1