Inlägg: 2405233
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: fast han fick bara abuse of officals, det är 2a
vill få gehör av domarna att spelare ligger ner vid sargen får 2 minuter för det
sen kanske han sa något mer, men vafan lättkränkta domare pinsamt för sporten
vill få gehör av domarna att spelare ligger ner vid sargen får 2 minuter för det
sen kanske han sa något mer, men vafan lättkränkta domare pinsamt för sporten
+ 2
Bruka inte tränarn få lämna/sitta på läktarn vid misconduct? eller beror det på graden av misskötsel.