DrMulker: De har uttalat sig om det där i media tidigare. Båda bröderna Kempe och farsan är inbitna Djurgårdare. Tyvärr.
Inlägg: 2406339
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Det är ju rätt surt att dom är Djurgårdare, men också lite kul att se hur hjärtat för en klubb håller i sig trotts allt annat dom gjort.
I en tid då vissa byter favoritlag beroende på liga eller "håller på dom i SHL och dom i HA" är det uppfriskande.
I en tid då vissa byter favoritlag beroende på liga eller "håller på dom i SHL och dom i HA" är det uppfriskande.
+ 2