+ 9
Inlägg: 2406460
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag svarade bara på KB65s fråga att han snart skulle vara i senioråldern, inget annat.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kom heeem, vi börjar om igeeen!
PS. Observera att jag sjunger detta med en touch av åsneljud.
PS. Observera att jag sjunger detta med en touch av åsneljud.
Länkar:
HockeyNews - Återförenade ? då river Karlkvist och Johnson upp gamla sår: "Inte släppt det än"
HockeyNews - Återförenade ? då river Karlkvist och Johnson upp gamla sår: "Inte släppt det än"
+ 11
Ingen egentlig kritik men tänker att vi skall låta Foppas barna vara just som andra barn, även om de säkerligen kommer få leva med arvet.