+ 3
Inlägg: 2406481
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: tappade hoppet för svensk hockey den säsongen. De som styr Svensk hockey pissade på Modo, Timrå och Löven.
Följer enbart vårt lag sedan dess och har helt ärligt noll känslor för tre kronor / svensk hockey. Hejar hellre på Kanada/USA/Schweiz i mästerskap.
Följer enbart vårt lag sedan dess och har helt ärligt noll känslor för tre kronor / svensk hockey. Hejar hellre på Kanada/USA/Schweiz i mästerskap.
+ 5
Man kan känna ångesten man hade när säsongen ställdes in, fullt i paritet med finalen-99.